عذرخواهی از دوستان...


˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ راه بی پایان˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 سلام!

دوستان خوبم ممنون که فراموشم نکردین.

من واقعا معذرت میخوام که بهتون اطلاع 

ندادم که تا بعداز عید نمیتونم آپ کنم.آخه

اومدیم شهرستان خونه مامانمینا بمونیم تا

آخر عید.یه ذره سرم شلوغه و دسترسی به

اینترنتم سخت.این پست روهم با گوشیم 

گذاشتم براتون.بااااازم معذرت میخوااااام.

سال نوتوووون پیشاپیش مبااااااااااااارک...



نظرات شما عزیزان:

natalie
ساعت18:22---18 فروردين 1393
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه

majid
ساعت15:50---2 فروردين 1393
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایت تعریف کرده بودم، که وقتی سراغت را می گیرند …شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت…

majid
ساعت15:50---2 فروردين 1393
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایت تعریف کرده بودم، که وقتی سراغت را می گیرند …شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت…

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





17 / 12 / 1392 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ *´¨`* پروانه*´¨`* Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ| |

Design: ♀ali-hadis♂

دریافت کد هدایت به بالا برای وبلاگ